Закон «Про захист прав споживачів»
Згiдно iз Законом України "Про захист прав споживачів" №1023-XII от 12.05.1991, парфумерно-косметичні товари входять до переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню або обміну.
У документі зазначено: "Споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, у якого він був придбаний, якщо товар не задовольняє його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути використаний ним за призначенням".
Постановою Кабінету Міністрів України №172 від 19.03.1994 «Про реалізацію окремих положень Закону України "Про захист прав споживачів"» затверджено Перелік товарів належної якості, що не підлягають обміну/поверненню:
· парфумерно-косметичні вироби;
· засоби особистої гігієни;
· нижня білизна;
· дитячі товари;
· інструменти для манікюру та педикюру
та інші товари, які не пов'язані з асортиментом нашого інтернет-магазину.
Що можна повернути:
Ми завжди намагаємося догоджати нашим клієнтам. Ви можете повернути товар протягом 3 днів, якщо:
· товар не входить до Переліку, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України №172 від 19.03.1994
· отримали товар неналежної якості;
· вміст посилки не відповідає опису вкладення (із порушенням асортименту, кількості, комплектності або упаковки);
· товар не був у вжитку та не має слідів використання;
· товар повністю укомплектований, є його оригінальна упаковка;
· товар саме той, який був проданий нашим магазином.
Процедура обміну або повернення товару:
Якщо ви отримали товар неналежної якості (відкрили упаковку та виявили виробничий брак) - надішліть нам на електронну пошту astonishshopua@gmail.com c позначкою «Повернення»:
1) фотографію товару, на якій видно брак/дефект,
2) фотографію етикетки
3) і фотографію упаковки.
Упаковка повинна бути збережена в обов'язковому порядку, в іншому разі обмін/повернення товару неможливі.
Після цього з вами зв'яжеться наш менеджер для уточнення деталей.
Повернення коштів:
У разі, якщо товар належної якості, але покупець відмовляється від покупки, повернення (зворотне пересилання) товару здійснюється за рахунок покупця.
Якщо товар виявився неякісним, умови повернення залежать від ваги товару. Згідно статті №8 Закону України «Про захист прав споживачів», доставка товарів вагою понад 5 кг здійснюється за рахунок продавця. Якщо ж покупка важить менше 5 кг, доставку оплачує покупець.
Грошові кошти повертаються банківським переказом на реквізити, зазначені покупцем. Повернення коштів займає в середньому до 5 робочих днів після отримання повернутого Товару на склад. У разі відмови від одержання на складі Нової Пошти повернення грошових коштів здійснюється за вирахуванням вартості відправок (доставка/повернення).
Ми рекомендуємо:
Під час отримання замовлення завжди уважно оглядайте покупку у присутності нашого кур'єра або співробітника Нової Пошти. Ви завжди можете оцінити товар візуально під час отримання, і в разі якщо він вам не підходить, відмовитися.
Товар не може бути повернутий після факту хоча б одноразового використання або пошкодження упаковки.
Претензії щодо зовнішнього вигляду приймаються тільки у момент доставки або отримання товару на Новій Пошті. Якщо ви прийняли замовлення, розплатилися, відпустили кур'єра, залишили поштове відділення або пункт самовивозу, це означає, що куплений товар повністю відповідає нашим обіцянкам і вашим очікуванням.
Додаткова інформація:
Товар неналежної якості - товар, що містить недоліки. Недолік товару - це невідповідність заявленим характеристикам. Отриманий товар повинен відповідати опису на сайті.
Відмінність елементів дизайну або оформлення від заявленого на сайті опису не є ознакою неналежної якості.
Оригінальні кольори виробів можуть відрізнятися від кольорів і відтінків на сайті, в залежності від кольору вашого монітора.